Açılışa Kocaeli İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Yüksel Pehlevan, ilimiz sağlık idarecileri, hekimler, sağlık çalışanları ve aileleri katılım sağladı. Sağlıkçılardan oluşan takımlar maç öncesi özel olarak hazırlanan afiş ve pankartlarla saha çıkarak sağlıklı yaşama dikkat çekti. Turnuva açılış programında konuşan İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Yüksel Pehlevan, “Bugün geçen yıl...